Dla Dzieci

Dla Dzieci


Oferta Description

Własna metoda nauczania dzieci!

Nasza podstawowa zasada: Nie naruszamy dziecięcej beztroski!

Wiemy, że Twoje dziecko wymaga wyjątkowego kursu językowego. A wyjątkowy kurs językowy to połączenie dobrej zabawy i zaskakujących postępów w nauce języka. Przygotowaliśmy dla Twojego dziecka specjalny, autorski program nauki języka angielskiego. Opracowała go Agnieszka Rychter-Kiełpińska — metodyk z wieloletnim doświadczeniem w nauczaniu najmłodszych kursantów.

Autorski program nauczania

Nie ma chyba dziecka, które nie lubi bawić się poprzez odgrywanie scenek z prawdziwego, dorosłego życia. Założę się, że każda dziewczynka zakładała ubrania swojej mamy i przebierała się za panią nauczycielkę, fryzjerkę lub sprzedawczynię. A Wy, Panowie — czy nigdy nie wcielaliście się w rolę policjanta bądź strażaka?

Życie codzienne może być naprawdę wspaniałą zabawą! W takim razie czemu nie połączyć przyjemnego z pożytecznym? Właśnie to staramy się robić na naszych kursach językowych dla najmłodszych. Każde zajęcia to niezła porcja ruchu i wspaniałej zabawy, połączona z nauką słownictwa, zwrotów i całych zdań. Dzieci aktywnie uczestniczą w tworzeniu materiałów dydaktycznych — na przykład nagrywają swoje piosenki i tworzą karty obrazkowe. Po opanowaniu danego działu tematycznego uczestniczą w aranżowanej sytuacji z życia codziennego

  • biorą udział w przyjęciu urodzinowym
  • idą do lekarza, robią zakupy w sklepie spożywczym
  • tworzą stroje na pokaz mody

Gwarantujemy, że żaden z rodziców naszych kursantów nie powie już: „Byliśmy za granicą, a Staś nawet nie umiał zamówić frytek po angielsku. A przecież chodzi na zajęcia już od roku”.

– Agnieszka Rychter-Kiełpińska

Program nauczania języka angielskiego w naszej szkole opiera się poniższych filarach:

1

Używanie języka angielskiego w kontekście — sytuacje „z życia wzięte”

Po każdym dziale tematycznym dzieci uczestniczą w scence sytuacyjnej związanej z tematyką zajęć — urządzają przyjęcie urodzinowe, idą do restauracji, sklepu, lekarza.
2

Wykorzystanie najnowszych technologii

Podczas zajęć stosujemy gry i zabawy interaktywne, nagrywamy filmiki i piosenki.
3

Nauka mówienia zdaniami ('Chunks')

1

Wykorzystanie elementów najskuteczniejszych metod nauczania

Stosujemy elementy metody komunikatywnej, audiolingualnej, metody reagowania całym ciałem (TPR), naturalne przyswajanie języka (natural approach), teatralizacje.
2

Rewolucyjna metoda wykorzystywana na całym świecie — Super Simple Learning

Wzbogacamy zajęcia o materiały dydaktyczne Super Simple Learning i renomowanych wydawnictw językowych.
3

Ścisła współpraca z rodzicami

Co tydzień informujemy mailowo o zrealizowanych zagadnieniach i materiałem do powtórki w domu.

Dzieci – grupy wiekowe

4–6 lat

Zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym. W czasie 45-minutowych zajęć opartych na zabawie, piosenkach, grach językowych, krótkich scenkach oraz zajęciach plastycznych dzieci poznają otaczający je świat. Dbamy o rozwój umiejętności rozumienia ze słuchu i mówienia, łączymy słowo z obrazem, ruchem i rytmem. Wyzwala to w dzieciach naturalny entuzjazm i zaangażowanie.

Nauka języka od początku wzbudza w dzieciach pozytywne skojarzenia. To motywuje do dalszej nauki w wieku szkolnym. Do pracy z przedszkolakami wykorzystujemy atrakcyjne pomoce dydaktyczne: kolorowe obrazki, plakaty, historyjki obrazkowe, bajki, piosenki, rymowanki oraz krótkie filmiki.

7–12 lat

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku szkolnym. Nacisk kładziemy na osłuchanie się dziecka z językiem angielskim, na komunikację oraz podstawy gramatyczne. Stopniowo uczymy gramatyki i słownictwa tematycznego. Inicjujemy scenki z życia codziennego i mini-dialogi, aby jak najbardziej przybliżyć język i motywować do jego częstego stosowania.

Wykorzystujemy wiele materiałów dodatkowych: karty, gry planszowe, gry słowne, scenki sytuacyjne, historyjki obrazkowe, piosenki, teledyski a także filmy dostosowane do wieku dzieci i tematyki zajęć.

Zasady tworzenia grup dziecięcych

Grupy dziecięce zawsze tworzymy, bazując na kilku podstawowych kryteriach. Najważniejszym kryterium jest wiek. Bierzemy pod uwagę również:

  • umiejętności językowe dziecka
  • jego rozwój manualny
  • gotowość szkolną kursanta (zwłaszcza w młodszych grupach). Podczas krótkiej rozmowy z dzieckiem metodyk określi, która grupa będzie najlepsza.

Jeśli zdarzy się, że dziecko jest rozwinięte bardziej niż jego rówieśnicy lub jego poziom znajomości języka jest lepszy niż rówieśników, dopuszczamy możliwość umieszczenia go w wyższej grupie wiekowej. Migracje są możliwe tylko pomiędzy dwoma kolejnymi poziomami: na przykład
sześciolatek może znaleźć się w grupie siedmiolatków, ale do grupy ośmiolatków już nie może przejść.